اگر به هنگام خرید مشکلی بوجود آمده است و یا سئوالی دارید می توانید این بخش را بررسی کنید و پاسخ سئوال خود را بیابید، همچنین اگر سئوال شما در این قسمت وجود نداشت می توانید در بخش تماس با ما سئوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت به شما پاسخ دهند و سئوال شما را به همراه پاسخ آن در این قسمت قرار دهند. تیم ما همواره در تلاش است خرید آسان و مطمئنی را برای کاربران فراهم سازد.

چگونه سفارش خود را در سایت ثبت کنم؟

پس از ثبت نام و یا ورود به پنل کاربری، کالا مد نظر خود را به سبد اضافه کنید و پس از انتخاب نوع پرداخت، آدرس محل و انتخاب زمان ارسال به صفحه پرداخت انتقال داده می شوید و سپس کد پیگیری به شما نمایش داده می شود.

برای ثبت سفارش نیاز به وارد شدن به حساب کاربری است؟

بله، برای ثبت سفارش و یا ارسال نظر باید حتما وارد حساب کاربری شوید و یا ثبت نام کنید.

می‌توان سفارش را به صورت حضوری پرداخت کرد؟

هنگام ثبت سفارش روش های پرداخت نمایش داده می شود و از بین آنها می توانید گزینه پرداخت درب منزل را انتخاب کنید.

امن‌ترین درگاه برای پرداخت کدام است؟

تمام درگاه هایی که در این سایت بکارگیری می شوند امن و قابل اطمینان می باشند.

چطور فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

در صفحه سفارشات می توانید به جزئیات سفارش رفته و گزینه مشاهده فاکتور را انتخاب کنید، سپس فاکتور سفارش برای شما نمایش داده می شود.

بعد از پرداخت سفارش می‌توان در سفارش تغییری ایجاد کرد؟

خیر، پس از پرداخت و صدور فاکتور نمی توانید تغییری در سفارش ایجاد کنید.

اگر هنگام ثبت سفارش مشکلی بوجود آید و صفحه بسته شود چکار باید انجام دهیم؟

در هر مرحله ای که قرار دارید سفارش باقی خواهد ماند و پس از وارد شدن مجدد به صفحه می توانید ادامه مراحل ثبت سفارش را طی کنید.

ورود و ثبت نام به سایت یکی از بخش های مهم و اساسی است زیرا اگر ثبت نام نکنید نمی توانید فعالیتی در سایت داشته باشید، همچنین قبل از ثبت نام و ورود هیچ خریدی ثبت نخواهد شد و توانایی فعالیت در سایت از کاربر گرفته شده است، به همین خاطر لیستی از مهم ترین سئوالاتی که ممکن است در مراحل ثبت نام و ورود برای شما بوجود آید نیز پاسخ داده شده و اگر سئوالی که مدنظرتان است در این بخش وجود ندارد می توانید به بخش تماس با ما رفته و با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا پاسخ خود را دریافت کنید.

هنگام فراموش کردن رمز چگونه وارد پنل کاربری خواهیم شد؟

گزینه فراموشی گذرواژه را انتخاب کنید و شماره تماس یا ایمیلتان را وارد کنید سپس از طریق لینک یا کدی که برایتان ارسال می شود اقدام به تغییر رمز ورودی کنید.

چگونه رمز پنل کاربری را عوض کنیم؟

وارد پنل کاربری شوید، در قسمت پروفایل بخش تغییر گذرواژه را انتخاب کنید.

چگونه آدرس محل خود را ویرایش کنم؟

وارد پنل کاربری شوید، در بخش آدرس ها می توانید آدرس محل خود را ویرایش کنید و یا آدرس جدیدی اضافه کنید.

آدرس ایمیل و مشخصات کاربری خود را چگونه ویرایش کنم؟

وارد پنل کاربری شوید، در بخش اطلاعات مشتری می توانید شماره تماس و یا ایمیل خود را ویرایش کنید.

چگونه بدون ثبت‌نام و ورود کالا مد نظر را خریداری کنم؟

برای خرید کالا صرفا باید ثبت نام کنید و یا وارد پنل کاربری خود شوید تا امکان ثبت سفارش برای شما فراهم شود.

چطور می توانم شماره کارت خود را در سایت ثبت کنم؟

برای ثبت شماره کارت باید در ابتدا وارد پنل شده و در بخش اطلاعات کاربری گزینه افزودن شماره کارت را بزنید.

چگونه می توان بعنوان شرکت یا ارگان حقوقی خرید انجام داد؟

جهت خرید بعنوان شرکت و یا ارگانی می توانید به ایمیل ما پیام ارسال کنید و یا از طریق شماره تماس ما با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

یکی از دغدغه هایی که همه خریداران با آن درگیر هستند زمان و طریقه ارسال سفارشاتشان است، در این بخش به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید به سئوالات خود پاسخ دهید و سفارشات خود را پیگیری کنید و نگران ارسال کالای خود نباشید. در ادامه به سئوالات کلیدی و مهم سفارشات پاسخ داده شده است و اگر سئوال شما در این بخش وجود ندارد می توانید در صفحه تماس با ما سئوال خود را مطرح کنید تا به همراه جواب در این لیست قرار گیرد.

چطور می شود مشاهده کرد که کالا در چه مرحله ای است؟

در پنل کاربری خود می توانید به بخش سفارشات رفته و جزئیات سفارش را انتخاب کنید، در این قسمت روند آماده سازی و ارسال سفارش درج خواهد شد.

سفارش را چگونه لغو کنم؟

به بخش پشتیبانی تیکت زده شود و یا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

چه زمانی سفارش را می‌ةوانم تحویل بگیرم؟

هنگامی که ثبت سفارش را انجام می دهید، قبل از پرداخت طبق زمانی که از جدول زمانبدی ارسال کالا انتخاب می کنید سفارش شما خواهد رسید.

چگونه می‌توانم سفارش را زودتر تحویل بگیرم؟

قبل از پرداخت کالا می توانید گزینه ارسال سریع را انتخاب کنید و با احتساب مبلغی ارسال کالا شما زودتر انجام خواهد شد.

چرا کد سفارش خیلی مهم است؟

تمام فرایند پیگیری سفارش و پشتیبانی سفارش شما از طریق کارشناسان فروشگاه توسط کد سفارش شما انجام می شود.

تحویل اکسپرس فروشگاه چیست؟

در راستای رسیدگی به سفارشات فروشگاه، سرویس ارسال سریع کالا وجود دارد که برای مشتریان ساکت تهران فعال است و کمتر از 24 ساعت پس از ثبت سفارش نیز کالا به دستشان خواهد رسید.

چطور اطلاعات خریدهای قبلی را مشاهده کنم؟

وارد پنل کاربری خود شوید و در بخش سفارشات من می توانید سفارش هایی که قبلا انجام داده اید را مشاهده کنید.

هنگام فرارسیدن مناسب های مذهبی و ملی تیم ما جشنواره ها و تخفیفات ویژه ای را برای خریداران و کاربران ویژه در نظر خواهد گرفت که می توانید با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما و بخش اخبار سایت از برگزاری و شرایط این جشنواره ها مطلع گردید، برخی از تخفیفات نیز صرفا شامل بعضی از کاربران می شوند که از قبل خرید کرده اند. در ادامه برخی از سئوالات مهم در خصوص شایط استفاده از کوپن ها تخفیف و شرکت در جشنواره ها را مشاهده خواهید کرد که می تواند کاربردی باشد.

چه زمانی جشنواره برگزار می‌شود؟

مناسبت ها و جشنواره های فصلی و ... که از طریق بنرهای سایت، ایمیل های تبلیغاتی، پیامک ها و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می شود.

چطور از تخفیف اولین خرید استفاده کنم؟

هنگامی که ثبت نام کردید سایت پنل کاربری شما را بررسی خواهد کرد، در صورتی که تا کنون خریدی انجام نداده باشید شما شامل تخفیف اولین خرید خواهید شد.

اگر کالای سفارش شده را مرجوع کنم کد تخفیف دیگر اعتبار ندارد؟

اگر کالا مرجوع داده شود می توانید مجددا در خرید بعدی از کد تخفیف استفاده کنید.

شرایط استفاده از کد تخفیف چیست؟

شرایط استفاده از کد تخفیف در پیامکی که کد را دریافت میکنید ارسال می شود که شامل سقف خرید، تاریخ انقضا کد و مابقی شرایط ذکر خواهند شد.

کارت هدیه خود را در چه سفارشی استفاده کرده ام؟

در پنل کاربری خود و بخش کارت هدیه تمام سفارشات و جزئیات کارت هدیه مصرف شده را وارد کرده است.

چطور می توانم کارت هدیه خود را مرجوع کنم؟

کارت هدیه قابلیت مرجوعی ندارد و باید حتما استفاده شود.

چطور می‌توان کد تخفیف دریافت کرد؟

جشنواره ها و مناسبت هایی که سایت تخفیفاتی در نظر خواهد گرفت که از طریق ایمیل، پیامک و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد کرد.

در این بخش به سایر سئوالات که ممکن است برای بسیاری از کاربران بوجود آید و در هیچ کدام از دسته بندی بالا قرار نگیرد پاسخ داده شده است، شاید سئوالات بسیاری در ذهنتان بوجود آید و در هیچ کدام از سئوالات ذکر شده پاسخ داده نشده است، در این صورت می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به سئوال شما پاسخ دهند و همچنین سئوال شما را به لیست زیر اضافه کنند. در ادامه می توانید سئوالات کلیدی را در خصوص مهم ترین موارد سایت مشاهده کنید.

کالاهایی که موجود نیستند چه زمانی موجود می‌شوند؟

می توانید گزینه "موجود شد خبرم کن" را فعال کنید تا در صورت موجود شدن محصول از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود

واریز وجه کالا مرجوع شده چه زمانی به حساب باز میگردد؟

زمان بازگشت وجه نسبت به نوع کالا بین 48 الی 72 ساعت زمانبر خواهد بود.

چگونه باید کالا را مرجوع کنم؟

کالا نباید استفاده شود و بسته بندی آن سالم باشد سپس با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید تا مراحل مرجوع کالا طی شود.

چگونه از مطالب جدید سایت و اخبارها مطلع شویم؟

می توانید فرم خبرنامه سایت را پر کنید و عضو خبرنامه شوید تا تمام مطالب جدید سایت و اخبارها به ایمیل شما ارسال شوند.

شرایط گارانتی کالاها به چه صورت است؟

گارانتی ها نسبت به نوع کالا متفاوت است و قبل از سفارش توضیحات را با دقت مطالعه کنید و از نوع گارانتی کالا مطمئن شوید، همچنین خدمات گارانتی کالا مربوط به نمایندگی آن می شود و می توانید در صورت نیاز به نمایندگی مراجعه فرمایید.

خرید به صورت اقساطی امکان پذیر است؟

خیر، تمام کالاها به صورت پرداخت آنلاین انجام می پذیرد و امکان خرید به صورت پرداخت درب منزل و یا اقساط امکان پذیر نیست.

انتقادات و پیشنهادات خود را چگونه انتقال بدهم؟

می توانید از طریق تیکت و یا تماس با کارشناسان ما انتقادات و پیشنهادات خود را انتقال دهید و در پیشرفت کسب و کار ما را یاری دهید.